GUSTEN <3

Du var verkligen världens bästa. Jag saknar dig så himla mycket, du var ju mitt allt. Jag saknar att inte kunna hålla dig i min famn längre bara hålla om dig och så blev du förbannad för att jag höll dig, men så envisades jag med att hålla dig ännu hårdare bara för att vara lite taskig mot dig. Jag saknar att inte se dig springa runt här längre, jag kan inte beskriva hur JÄVLA tomt här är här hemma, jag hör aldrig dina ljud längre, ingen som springer snabbt fram till uterumsdörren och raspar. Jag kan verkligen inte förklara hur jävla mycket jag saknar dig, det går verkligen inte. Jag hade gjort ALLT för att få dig tillbaka igen. Och ibland bara för att det känns bra brukar jag gå och röra om i din mat som vi fortfarande har kvar bara för att höra ljudet hur maten rör sig, det låter jätte konstigt men det känns jätte bra. Jag älskar dig mer än allt på denna jorden och är så himla glad att jag fick 4 år tillsammans med dig!

Jag hade gjort allt för att få göra såhär nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0