THAT SHOULD BE ME


HALLI HALLÅ!

Idag förstår ni, välkomnar jag hösten till Skåne, ja det är den 14 juli men hösten har visat sig vilja komma lite tidigare i år. För helvete, ser ni? Det är ett rent jävla pissväder ute, inne på Bik bok idag har dom till och med börjat sälja mössor och halsdukar..alla butiker har typ fått in höstnyheter..jaha men detta va ju en rolig sommar. Tack gud för mitt sista sommarlov(förlåt menade höstlov). Man märker hur jäkla svensk jag är när jag börjar ett inlägg med att snacka väder, och jag fortsätter nog fasiken i det spåret. Idag var jag mammi och linnéa inne i Malmö och shoppade, och detta nedanför är det jag hittate + en svart lång kofta. Jag sprang runt med en tidning på huvudet för att det öste ner regn(eller guds kiss om man föredrar den varianten) och jag frös, i jeansjacka..I JEANSJACKA! Man börjar ju helt ärligt fundera på att boka en resa(haha låter som om jag är världens miljonär...vi kan låtsas det) och jag som är så emot folk som reser ifrån sommaren..jaja i alla fall så lät det som om dom spelade jullåtar inne på Hansa idag haha, det är väl bara jag, men fan vad jag blir lack. Nu skiter vi i vädret.
Mamma och Linnéa åkte nyss iväg till Ystad för att se den sista Harry Potter filmen och eftersom jag inte är världens största Potter fan stannade jag hemma istället. Jag ska nog lägga mig i min säng och kolla på tv, eller se om jag kan hitta en bra film jag kan ladda ner, ja det ska jag nog göra, en bra film hade varit roligt. Hade jätte gärna sett Bad teacher men den går ju bara på bio...Men först innan jag lägger mig och tittar på tv/film ska jag kolla vidare på Au pair yrket, har blivit helt hooked up på det nu, vill verkligen åka iväg men tvekar ändå hela tiden, vi har till och med börjat prata om det här hemma och dom tycker jag borde åka iväg, i så fall hade jag tänkt jobba med barn, typ på dagis för att få ihop mina 200 timmar man måste få ihop för att åka iväg efter jag har slutat skolan. Och åka i början av 2013 och komma hem i början av 2014, så att jag kan vara med på Linnéas student. Fan vad kul det hade varit. Men usch så ledsamt och ensamt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0