ELIN "THE WEATHER GIRL"

NU förstår ni, kommer väder Elin fram igen. VAD I HELVETE ÄR DETTA FÖR JÄVLA PISS VÄDER!?!?!?! Ser ni hur det ser ut där ute? Det är för fan höst!!! Det är den 25 juli 2011(vilket betyder att det är sommarmånad) och man fryser förfan när man är där ute, det blir mörkt vid halv jävla tio och man vaknar upp varje dag och ser att det inte är en enda liten solstråle som tittar fram. Tro fan att det regnar ovanpå det hela också! Jävla skit Sverige, nej tacka gudarna för charterresor och andra resmål som är varmare än detta jävla pisslandet. Ja jag är förbannad som ni förstår. Ni som inte vill läsa. Läs inte. Men om ni redan har kommit såhär långt in i texten kan ni likabra fortsätta, hihi. I alla fall tillbaka till väder Elin, ni vet hur det är när det börjar bli lite kallare, där i September någon gång? När man sätter på sig ett par jeans för första gången, man känner riktigt nej usch fy, jag som har gått runt med shorts hela sommaren, det känns liksom konstigt att hela benet är täckt. Tror ni att jag kan gå runt med shorts där ute? I FAN HELLER! Inte ens här inne går det att gå runt i shorts, allt är kallt och jag blir till och med kall om mina kinder när jag går ut en sväng.
Som ett avslut på denna otroligt fina text avslutar jag med en bild på skitvädret också(precis som om det livar upp stämningen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0