WEEK

Hej allihopa!
Har varit en konstig vecka, blir alltid så himla stressad när den första högen med läxor kommer innan jag får kontroll över det, känns som jag har kontroll nu vilket känns otroligt skönt. Linnéa är inte hemma ikväll så jag sitter här alldeles själv och är så himla sugen på något sött, men tänker bort det genom att dricka pepsi max, funkar alltid. Ikväll ska jag inte göra ett skit rent ut sagt, Let´s Dance kan ju ta sig i röven för det är så jävla tråkigt så jag får väl stirra in i en vägg eller något i den stilen(fan då kan jag ju inte göra det imorgon, lite långrandigt kanske...). Dagen började ju jätte bra, tåget var inställt så jag och Jessica fick stå ute i en timme och vänta på nästa tåg, älskar skånetrafiken, så jävla bra är dom! Nu är det i alla fall helg och jag är ledig på måndag, eller ledig och ledig jag ska jobba hemifrån, så det ska bli jätte skönt. Nu ska jag söka vidare på brownies,muffins, ja allt som innehåller socker.

Och juste förlåt att det inte blir något bakeri här i bloggen, men jag bakar inget just nu, det kommer sen, jag lovar! (Haha låter som om jag har sjukt många besökare, men Linnéa och Johan jag vet innerst inne att ni vill smaka och se mina bakverk när jag har bakat, håll ut bara, snart Johans födelsedag!)

Lång text. Så nu lägger jag av. Och glöm inte....ÄT!

Kommentarer
Postat av: Johan

Yeeah !! Snart födelsedag !!

2011-01-14 @ 18:48:10
URL: http://blahimmel.blogg.se/
Postat av: Johan

Då kan vi stirra in i väggen tillsammans för jag har ingenting i heller att göra. Fast är så himla trött så lär väl somna snart !!

2011-01-14 @ 18:49:04
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0