MY DAY

Min dag har bestått av ett prov, en teckning, en korv, 1 kg godis för 80 spänn, tv-tittande, lax och såklart lite neon trees. Låter spännande va? Det har det varit kan jag berätta för er..eller nja.. jag har ju haft roligare dagar. Just nu sitter jag och tittar på ett par sjuuuukt snygga jeans på H&M som jag nästan måste beställa så att jag kan ha med dom när vi reser, har nyss lagt in lite ny musik på min iPod så nu är jag redo att ut och jogga...hahah nej nu va jag allt skojig, nu är jag redo för att ligga i sängen och lyssna på bra musik samtidigt som jag har godis,pizza,kakor och läsk sidan om mig.. inte riktigt så heller nej..men man kan ju faktiskt drömma sig bort lite grann i alla fall...


dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0