MY DAY IN PICTURES



Idag har jag varit hemma, hela dagen. Har haft frilagd dag så har fått gjort lite läxor, och försökt att fota landskap uppe på zimmermans som blev väldigt fult, räknas bilder av hus, som den ovan, som ett landskap? Har även fått hem mina biobiljetter fån SIFO-undersökningen i och med att jag deltog så fick man välja lite vad man ville ha, ingen som tackar nej till 3st biobiljetter precis? Blir en jäkla massa "privat" bilder här tycker jag, men jag har varit så snäll att jag har tagit hem en D50 från skolan med ett objektiv så att Linnéa kunde testa det på sin kamera, objektivet är faktiskt väldigt bra, säger jag som inte är fotointresserad..

Kommentarer
Postat av: Johan

Härlig första bild och sista bild =) Ja dom andra med såklart :P

2011-01-27 @ 15:39:42
URL: http://blahimmel.blogg.se/
Postat av: linnéa

johan det är för att jag har tagit dom ;) hehe nej men pos på er!

2011-01-27 @ 21:27:27
URL: http://dudewatchthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0