MOTHERFUCKER

Dagens humör: hur glad som helst mina snygga vänner är ju här, puss på er blahimmel och dudewatchthis
Dagens mående: spyfärdig, neeejdå
Dagens borde: sluta tänka att skolan börjar snart
Dagens frisyr: först äcklig sen duschad i en knut eller något liknande
Dagens klädsel: gissa!? ja precis.. mjukis idag med
Dagens planer: lan med mina friends, älska WOW
Dagens vill ha: en stor fet kaka som är gjord av choklad som bara rinner när man skär i den och ett glas mjölk till det
Dagens längtan: USA
Dagens fundering: om det är kul att jobba på en bank, haha jag är konstig...
Dagens beroende: BAKERELLA
Dagens tråkigaste: att min frukost blev äcklig
Dagens tidning: det får nog bli H&Ms vårkatalog
Dagens låt: någon låt som mybrandnewobsession la in i ett videoinlägg om sin hund hahah


Kommentarer
Postat av: Johan

HAHAHAHAH :D ASG !!!

2011-01-07 @ 18:48:48
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0