MIAMI BITCH

Nej jag ska tyvärr inte till Miami imorgon.. men däremot så ska min underbart snälla vän Johan iväg.. Jag hoppas verkligen att du får det grymt där borta och att du njuter av att vara här ifrån.. och längta för helvete inte hem.. tänk när du står på morgonen på tågstationen och fryser och det kommer en stockholmsröst i högtalaren och säger att tåget är försenat, eller när du sitter i skolan, längtar bort någon annanstans, och när du väl har slutat måste du göra läxor när du kommer hem. Nej nu får du njuta av Ben & Jerry's glass varje dag, sol som gör dig brun, palmer som du gillar så mycket och att bara få komma bort.. Och när du nu väl kommer hem....

då väntar denna skönheten på dig!


Kommentarer
Postat av: Johan

Oh ett helt inlägg om mig. Det hade du verkligen inte behövt !! Tårtan ser läskigt god ut :) Jag lovar att äta glass varje dag och aldrig längta hem. Snart är det er tur att åka !! Jag åker imorgon !! Fattar knappt !! Det är galet =)

2011-01-27 @ 22:10:54
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0