FÖR SNYGG FÖR ATT VISAS



Ja halli hallå allesammans!

Här sitter jag och är otroligt snygg och gör läxorna.. Linnéa kommer snart hem, jag har längtat efter henne. Jag har inte ens satt igång radion så här är helt tyst här hemma. Undra om posten har kommit? Det är ändå måndag så det är ändå bara reklam från Willys och sånt.. Ooohh Willys, MAAAT! Jag har inte ätit på 4 timmar kom jag på, äsch jag väntar tills Linnéa kommer hem.. Hoppas hon har tänkt såhär "Hmm..Elin kanske inte har ätit på väldigt länge och vill ha mat.. Hmm.. Jag köper med en pizza från efes till henne eller så tänker hon.. åh stackars elin hon måste nog ha en korv och mos från kiosken.. vi får se vad det blir.. annars får jag nog ta en..macka..usch äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0