EN LISTA TILL

Namn: Elin Nilsson
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Inga
Längd: Oj.. vad kan jag vara? 1.67 kanske?
Skostorlek: 38
Hårfärg: Alla säger rött men jag kallar det, guld/brunt/blondt.
Fräknar: Får jag på sommaren
Motto: "Du lever bara en gång"
Kär? Inte senast jag kollade
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja det gör jag, roligt att bo i Göteborg eller något
Tycker du att du är attraktiv? Nej det tycker jag inte
Dricker du? Nej det gör jag inte
Röker du? Inte det heller nej
Vilket schampo använder du? Just nu, Palmolive tror jag(luktar skit!)
Vilken parfym använder du? Heat-Beyoncé
Vad är du rädd för? Höjder
Gillar du att tvätta? Inget emot det
Gillar du berg- och dalbanor? Nej usch fyfan, eller det beror på hur höga dom är..

Senaste...
Filmen du hyrde? The Killers
Filmen du köpte? Oj det var längesen, det kan jag inte minnas.
Låten du hörde: Lady Gaga-Bad Romance spelas på radion i detta ögonblick
Låten du laddade ner? Tror det var Daniel Adams-Rays album
Personen du ringde? Daddy cool
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Cougar Town
Person du tänkte på? Lady Gaga haha..

Favorit...
Låt: Så himla svårt, jag kan inte svara på det.
Sak att göra: Sova är ju underbart och äta haha
Sport: Ingår inte i mitt liv, haha
Dryck: Fanta Exotic
Kläder: Smala svarta jeans, grå t-shirt och kängor
Film: I skuggan av värmen(Just nu i alla fall)
Bil: Volvo C30(DU SKA BLI MIN!)
Serie: Vänner

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Nej, lägger inte ner tid på sånt
Gråtit över en flicka? Inte det heller nej
Ljugit för någon? Ja det har jag
Varit i slagsmål? Nej, eller Gusten bet lite i min tröja innan, men det räknas väl inte antar jag.
Blivit arresterad? För många gånger, Nej klart inte!
Träffat någon från internet IRL? Ja mina friends hehe

Antal...
Gånger du varit kär? I never been in löööve
Gånger ditt hjärta brustit? None
Hjärtan brustet på grund av dig? Inga tror jag?
Tjejer du kysst? Inga
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte alls många tyvärr..
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Kanske 5-6 gånger

Senaste...
Boken du läste? Om jag ska välja en bra och inte en skolbok som man tvingas läsa så, Elsas Mode.
Personen du fick e-mail av? Säkert nått skit typ "Oooh 3000 spänn till dig som klickar på länken"
Personen du fick brev av? Den jävla SIFO-undersökningen
Personen du fick sms av? Johan Bby Booi
Gången hela din familj åt mid dag tillsammans? Någon timma sen
Saken du köpte? Jeans och puder
Vad har du gjort idag? Linnéa och jag har tittar upp roliga saker vi kan kolla på i USA
Var det kul? Ja det var roande
Brukar du svära mycket? Ja mamma och pappa tycker det..
När stiger du upp på morgonen? När det är lov, 10-11 tiden. När det är skola 06.10(o_O)(fin gubbe hahaha)
Vad har du på dig? Mjukiskläder som vanligt
Vad ska du göra ikväll? Titta på Filips och Fredriks års resumé
Vad är du allergisk mot? Inget, fast jag är känslig för krämer med parfym i
Var har du ont? Ingenstans
Använder du hårspray? Händer ibland
Kan du stå på händer? I vatten kan jag haha
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Håkan Håkan!
Salt eller socker?  Sugar
Gillar du ketchup? Till en viss del
Är du glad nu? Nja, ganska uttråkad
Var du glad igår? Ja, jag hade en mysig dag med Linnéa!
Vad dansar du till? Sätt igång allt utom dansband och jag hänger med!
Stockholm är... ? En mycket fin stad och Sveriges huvudstad!
Göteborg är... ? Jätte mysigt, Want to live there..
Kan du sjunga? HAHA, nej!
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti, fast makaroner är sjukt gott också..Båda två!
Land du vill besöka? USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0