The end of 2011

Imorgon är det 2012. Tycker det är lite läskigt, don't know why. Ikväll ska jag in till Ystad och fira in det nya året men jag är så sjukt rädd att jag blir ensam på tolvslaget, jag vet det låter jätte mesigt och nej jag vill inte ha någon kille sidan om mig som jag kan hångla upp(i och med att jag alltid gör det annars haha) men både Filippa och Jessica har pojkvännen och dom kommer vara med dom då.. Vad ska jag då göra? Ber till gudarnas gudar att Linnéa och Julia kommer till hamnen. Annars så längtar jag till att ta på mig mina fina kläder som jag ska ha ikväll, det ska bli kul att känna sig fin för en gångs skull. Filippa och Jessica kommer till mig halv tre, så jag borde gå upp.. Jag ska fixa små spett med frukt som tilltugg och sen har jag fixat vitchokladmousse i små formar som vi också ska äta, och så har pappa hjälpt mig med en fördrink.
Igårkväll kom Filippa och hämtade mig så vi körde in till Ystad och tittade på new years eve, ganska bra film faktiskt. Nu ska jag gå upp och förbereda. Gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0