EN SÅN HÄR TRÅKIG NI VET

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj ja det har jag nog gjort..men jag kan inte komma på något just nu.

Har du några nyårslöften?
Nej, gillar inte sånt egentligen. Påtal om det, JOHAN OCH LINNEA VI MÅSTE SES OCH SKRIVA NYA MÅL!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej eller inte vad jag vet om i så fall haha

Vilka länder besökte du?
USA, Spaninen, Danmark

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Shit, det vet jag inte

Vad var din största framgång 2011?
Att jag började ta körtkort tror jag

Största misstaget?
Fan vad jag är dålig på att komma på saker alltså..men jag vet inte. Eller jo, att jag inte gjorde något av mitt sista sommarlov, jag ville att det skulle bli sjukt bra, men det blev bra.

Bästa köpet?
Just nu min nyårsklänning och mina nyårsskor, och korshalsbandet va sjukt bra inköp, och min skinnjacka gillar jag också..

Vad spenderade du mest pengar på?
Måste ha varit kläder, och fika för fan, och mat...i mängder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, Linnéa som vanligt, och Gusten och mamma och pappa och mina kompisar.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Detta är sorligt men den jävla Fest hos Mange haha...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Först jätteglad, sen jätte ledsen och sen har det nog gått upp och ner

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer galen

Blev du kär i år?
Nej det kan jag väl inte påstå men jag kan däremot göra en hel jävla lista till er över mina förälskelser i år....

Favoritprogram på TV?
DH men sen blev det lite trist, och PLL såklart! Sen blev jag lite förtjust i Masterchef och Halv åtta hos mig tittade jag en del på, trevligt program det där..

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag vaknade upp hemma, fick paket, gick i skolan, åt på Mando åt en jättegod tårta här hemma och fick fler presenter.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om Gusten hade stannat hos oss, saknar honom som in i helvete.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ganska tråkig i början men nu börjar den bli lite bättre....tror jag.

Vem saknade du?
Gusten

Den bästa nya personen du träffade?
Hmmm...Matilda kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0