HEJ JOHAN & LINNÉA

Hej alla snygga jävlar där ute(Johan och Linnéa). Jag har nu skaffat en blogg enbart för er där ni ska kunna kolla in mina otroligt fina mjukisbyxor outfits och mina andra timmar som jag spenderar åt godisätande och tv-tittande. Jag hoppas att ni kommer att trivas och följ gärna min bloglovin, hahahhaha skoja bara. Om ni inte fattar namnet på min blogg ska det vara elin&co men man fattar inte det i namnet i alla fall. Ha det fede och ge gärna feedback på vad jag ska skriva om, om det nu skulle ske att ni blir uttråkade av allt prat om mat och att mina våfflor är färdiga på restaurant.. o nu blev jag sugen på våfflor...MOT KÖKET! Lägger in ett inlägg på hur fina dom blev sen.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du skriver så klokt och det är alltid en tanke bakom det du skriver. Du har hjälpt mig genom de svåraste tiderna tack för att du och framför allt din blogg finns!!

2010-11-06 @ 22:38:44
Postat av: Johan

hahahaah fin kommentar Linnea ;)

2010-11-06 @ 23:54:21
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0