VAD HETER DU I MELLANNAMN

Nämn något som gjorde dig glad igår: vad fan gjorde jag igår? hmm.. ja juste, min frisör tyckte min nya kappa var fin!
Vad gjorde du kl 08 imorse: drömde mig bort där hästar springer på ängar med ton av choklad, nej men sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade så att vattnet i kranen fungerade uppe på toaletten, fryser ju fast hela tiden!
Det sista du sa högt: kanske, sluta sjung Linnéa?
Det senaste någon sa till dig: Linnéa sjunger en sång för mig just nu.. önskar jag varit döv..
Vad har du druckit idag: Hallonsoda
Vad var det senaste du åt: Glass
Vad var det senaste du köpte:
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Black, all black
Vad är det för väder hos dig nu: mörk, kallt och alldeles för mycket snö
Godaste glassmaken: half baked(B&J)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: och hur fan ska jag veta det?
Sover du tungt: Nej
Drömmer du mardrömmar: När Linnéa har sjungit klart denna låten om vad jag heter i mellannamn, kommer jag garanterat få det.
Trivs du med ditt jobb: prostituerad? Javisst!
Favoritklädsel: mjukiskläder rakt igenom
Favoritlåt just nu: Linnéas låt...
Vad ser du om du tittar till höger: En tomteluva
Vad gör dig glad just nu: Linnéas sång
Vad ska du göra härnäst: Skjuta Linnéa
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad, haha
Favoritgodis: Chocolate
Kläder just nu:  Mjukis
Sommarplaner: Ha det toppen bra
Hur många kuddar sover du med: Dos
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Linnéas sång
Är du kittlig: Yes
Snarkar du: No
Stjärntecken: Jungfrun
Äckligaste insekten: Bi
Längtar du mest efter just nu: Sol


Kommentarer
Postat av: Johan

SOMMAAAAARRR !!!!

2010-12-29 @ 22:08:07
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0