I SIT RIGHT DOWN ON YOUR FACE AND TAKE A SHIT


Sitter och dricker den enda dryck man behöver, Fanta Exotic och lyssnar på Melissa Horn, hon är så jävla bra, jag ångrar att jag inte såg henne när hon var på Malmöfestivalen i somras, åh vad skönt med sommar, jag vill inte ha detta jävla pissvädret längre, tar ju förfan åratal innan tåget kommer på morgonen och när det jävla tåget väl kommer få man stå upp och när man står upp så snöar det så mycket att det blåser in snö på en.. jag älskar skånetrafiken. I alla fall så vill jag ha sommar, måste skaffa mig ett sommarjobb bara, men det ska nog fixa sig! Detta sommarlov som kommer är mitt allra sista sommarlov, jag blir tårögd när jag tänker på det, fyfan.. sen ska jag bara ha 3-4 veckors semester i resten av mitt liv, nej fyfan denna sommaren ska bli riktigt jävla rolig, ska inte ligga hemma och sola inte, jag ska äta glass! Nej men jag får hitta på något roligt, jag och tjejerna har pratat om S!ESTA vilket hade varit jätte roligt, så vi får hoppas på att det blir av. Men ja nu är det ju så att sommaren är hur långt bort som helst, snön är väl inte borta förrän i slutet av mars någon gång..Julafton övermorgon dårå.. jätte kul, hatar julafton(är som grinchen) nej men så överskattad dag, får väl göra den till något bra, och DESSUTOM så har jag inte ett skit att göra på nyår, slutet av detta året blir ju sååå bra märker jag nu haha, nej men gud vilken lång text, stackars linnéa och johan, nu ska jag kolla rundor på nätet och drömma mig bort om att nätshoppa på modekungen. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0